Verspreiding & drukwerk

Drukwerk verspreiden? Media Guides weet hoe!

Swipen, klikken en scrollen zijn inmiddels de norm. Maar vergeet niet dat je met offline media op een tastbare en impactvolle manier je doelgroep kunt raken. Nee, we pleiten niet voor een terugkeer naar uitsluitend kranten – we zijn tenslotte een digitaal bureau. Wat we wél benadrukken: offline en online versterken elkaar. Door creatief te combineren, haal je het maximale uit beide werelden.

Waarom je toch echt even je telefoon weg moet leggen

  • Lokaal en gericht
    Offline media maken het mogelijk om specifieke regio’s en doelgroepen aan te spreken met een gerichte boodschap, afgestemd op de locatie of demografie.
  • Betrokkenheid
    Fysieke dragers zoals brochures, folders en direct mail trekken de aandacht en blijven langer hangen. Ze nodigen uit tot actie en zorgen voor een diepere merkbeleving.
  • Aanvulling op online marketing
    Offline media versterken je online campagnes. Door beide te combineren, creëer je een geïntegreerde aanpak waarmee je meer zichtbaarheid én meer leads genereert.

De voordelen van drukwerk uitbesteden bij Media Guides

  • Doelgroeponderzoek
    Drukwerk verspreiden begint niet bij de printer, maar bij inzicht. We onderzoeken wat je communiceert, waarom je dat doet en waar je doelgroep zich bevindt.
  • Kennis van offline
    Offline marketing vraagt om een andere aanpak dan online. Daarom zetten we specialisten in die volledig thuis zijn in drukwerk en printcampagnes.
  • Alles in huis
    Van ontwerpers en copywriters tot strategen en technische specialisten – alle disciplines voor offline marketing vind je bij ons onder één dak. Je hoeft dus geen extra budget vrij te maken voor in-house kennis.
  • We doen dit al ons hele ‘leven’
    Onze ervaring zorgt niet alleen voor efficiëntie, maar ook voor creatieve oplossingen en frisse invalshoeken waar je echt iets aan hebt.
  • Trendwatching
    Ook binnen offline marketing volgen de ontwikkelingen elkaar op. Wij volgen deze trends dagelijks en vertalen alleen de relevante naar jouw strategie.
  • Tijd
    Een sterke offline campagne vergt tijd, aandacht en detail. Door dit uit te besteden, bespaar je jouw team kostbare uren en krijg je een professioneel resultaat terug – inclusief strategie, creatie én verspreiding.