Mediastrategie

Strategie is niets anders dan het maken van keuzes. In relatie tot de inzet van media, moeten er keuzes gemaakt worden op mediumtype niveau.

Dat gebeurt op basis van de belangrijkste uitgangspunten van de klant. Dus, wat is de propositie, het product of de dienst waarvoor we campagne willen voeren, hoe eenvoudig of complex is de communicatie boodschap, wat en wie willen we concreet bereiken, hoe groot is het verzorgingsgebied (heel België, Vlaanderen, Wallonië of zelfs een stad, in welke periode gaan we campagne voeren en wat is het budgetkader.

Uiteraard zijn keuzes strak onderbouwd, gefundeerd met onderzoeksdata, gebaseerd op kennis en ontleend uit jarenlange ervaring.

Media Guides - Media planning

Overige diensten

Onderzoek

Media Guides
Wat is de beste mediastrategie om de doelstellingen van je onderneming te realiseren? Welke mediamiddelen zet je in om de doelgroep te bereiken?

Radio & TV

Media Guides
Radio- en televisiereclame zijn nog altijd hele krachtige mediakanalen waarmee een groot bereik gerealiseerd kan worden.

Mediastrategie

Media Guides - Media planning
Strategie is niets anders dan het maken van keuzes. In relatie tot de inzet van media, moeten er keuzes gemaakt worden op mediumtype niveau.

Online diensten

Media Guides - Oline diensten
Online beter gevonden worden, social selling, programmatic inkopen met behulp van real time bidding, native advertising, SEO, SEA.

Out of Home

Media Guides - OOH
Out of Home media zijn alle vormen van buitenreclame. Meestal gaat het om locaties die zichtbaar zijn vanaf de openbare weg of waar veel bezoekers of voorbijgangers komen.

Print en drukwerk

Media Guides - print en drukwerk
Print media zoals kranten en magazines danken hun bestaansrecht aan de kwaliteit en inhoud van content.

Mediaplanning en-inkoop

Media Guides
Wij zorgen ervoor dat het mediabudget op de meest kosten-efficiënte manier wordt ingezet om jouw doelgroep te bereiken.